הסקה וחימום מים בגז

חורף, גשם זלעפות בחוץ והמים היחידים שיוצאים מהברז במקלחת הם מים קרים כקרח??? מסתבר, שהתרחיש הזה אינו רחוק כלל מן המציאות. מי מאתנו לא נתקל בסיטואציה הזאת, שעכשיו גם באה לידי ביטוי בסקר שערך ה ‘גל החדש’. הסקר מראה כי 42% מהנשאלים ציינו שמחסור במים חמים הוא התופעה השנואה ביותר עליהם בחורף ו-20% ציינו במפורש שריב על המים החמים הוא השכיח ביותר במשפחתם בתקופה זו.

אין ספק, שכשאנחנו מדברים על מים חמים ובעיקר בחורף, אנו מדברים על אחד ממוצרי הצריכה הבסיסיים ביותר. כאשר, בניגוד לימי הקיץ החמים, בהם המים מתחממים באופן טבעי, בימי החורף הקרים אנו צריכים להשתמש במכשירי חימום אשר יחממו את המים באופן מלאכותי.

ניתן לחמם מים באמצעות דוד שמש, דוד חשמל ובאמצעות גז. עם העומס ההולך וגובר על רשת החשמל בימי החורף הקרים ובשעה שהצריכה בשיאה, (שיכולה לא פעם גם לקרוס מרוב עומס) לצד התפתחויות טכנולוגיות משמעותיות במוצרים המופעלים בגז ובבטיחות השימוש בהם, חימום מים בגז, הפך להיות לאחד הפתרונות היעילים ביותר בתחום החימום הביתי.

אז איך עובד חימום מים בגז?

מערכת ביתית לחימום מים בגז מופעלת באמצעות מצת חשמלי המבעיר להבה המחממת את הצינור ואת המים. מצת זה מופעל עם פתיחת ברז המים ומאפשר חימום מיידי של המים וללא הגבלה. מערכת חימום זו מצריכה חיבור לגז, חיבור לחשמל וארובה חיצונית לפליטת פחמן דו חמצני. מחירה מתחיל ב-2,500 ₪  ועד 6,000 ₪, אך עלות ההפעלה החודשית שלה נמוכה בכ-25%-30% מהדוד החשמלי.

בנוסף, מערכת הגז תחמם כ-16 ליטר מים בדקה לעומת דוד חשמלי שיחמם כ-5 ליטרים. גם כאן ניתן להתקין טיימר לבטיחות וחיסכון בצריכה.

יתרונות מול חסרונות

יתרונותיו הבולטים של חימום מים בגז, הינם חימום מיידי של המים וללא הגבלה כלשהי במשך 356 יום, במהלך 24 שעות מהיממה. כאשר עלות ההפעלה זולה יחסית מאחר והתשלום נעשה רק עבור המים החמים שבהם השתמשו בפועל, בניגוד לדוד החשמלי.

בנוסף, קיימת אפשרות לכיוון טמפרטורת המים מה שמאפשר הנאה ברמת הדיוק המתאימה לנו ביותר. יש לציין שקיימים גם חסרונות לחימום מים בגז, אותם יש לקחת בחשבון, כאשר למעשה חימום מים בגז מסוכן יותר מהשימוש בחשמל, דבר אשר מחייב בדיקה שנתית. בנוסף, קיימת היווצרות בלאי ואבנית.

מחממי הגז עוברים את הביקורות האירופאיות הקפדניות והמחמירות ביותר ועומדות בכל תקני הבטיחות, כולל אישור של מכון התקנים הישראלי, על מנת להביא לצרכן את המוצר הטוב, היעיל והבטוח ביותר.

חברת אורן ציוד חימום בע”מ, היא חברה משפחתית אשר הוקמה בשנות השלושים של המאה ה-20, ומאז, ועד היום, מומחית בייצור, ייבוא ובמכירה של ציוד חימום למגזר העסקי והפרטי. אז כדי שלא יגמרו לכם המים החמים גם בימי הקיץ החמים וגם בימי החורף הקרים, חימום מים בגז הוא הפיתרון המתאים. וכשהוא מסופק על ידי החברה המנוסה ביותר, המספקת שירות מקצועי, אדיב ויעיל,  הרווח הוא כפול.

דברו איתנו על הפרוייקט שלכם

דילוג לתוכן