משאבת חום לבריכה

יש לכם בריכה פרטית בבית? עומדים להתקין בריכה שכזו? שווה לכם להכיר את הפתרון החדשני שישדרג את איכות החיים שלכם – משאבת חום לבריכה.

משאבת חום היא טכנולוגיה ותיקה ומוכרת – אשר משמשת כפתרון חימום זה שנים רבות. היא מבוססת על ספיחה של חום חיצוני הקיים באוויר – ולאחר מכן בעזרת מדחס מיוחד היא מחממת מים, מה שמאפשר לייצר תהליך חימום. פעולתה דומה למעשה לעקרון של מזגן ואפשר להשתמש בה גם כאשר קר בחוץ. ניתן להשתמש במשאבות אלו למגוון צרכים – כגון חימום מתחת לרצפה, הסקה בבית, וגם לצורך חימום של בריכות שחייה ביתיות (וכן לבריכות שחייה גדולות בבתי מלון או בריכות ציבוריות, מקוואות וכו’).

בשנים האחרונות ניתן למצוא יותר ויותר משאבות חום בבתים פרטיים – וכן במוסדות ציבור ומפעלים. הסיבה פשוטה: למשאבת חום יש יתרונות רבים. זהו פתרון ידידותי לסביבה שעושה שימוש באנרגיה טבעית. הוא חסכוני בחשמל ויכול להוזיל משמעותית את עלויות החימום.

משאבת חום לבריכה – הפתרון המושלם

בריכה פרטית היא דבר נהדר, אבל כדי למצות את מירב הפוטנציאל שבה, צריך לדאוג לחימום המים, מה שיאפשר לעשות בה שימוש לאורך רוב ימות השנה ולא רק בימי שרב לוהטים.

משאבת חום לבריכה היא פתרון מעולה, איכותי ומשתלם. קל להתקין, להפעיל אותה ולתחזק אותה. ניתן לשלוט בקלות בטמפרטורה ולהתאימה להעדפתכם האישית, ופעולתה אינה יוצרת מטרדי רעש, או מטרד ויזואלי.

ומה באשר למחיר? ההתקנה הראשונית של משאבת חום לבריכה עשויה אמנם להיות מעט יקרה יותר מפתרונות חימום אחרים, אולם מאחר שהיא צורכת הרבה פחות חשמל בשימוש השוטף, לטווח הארוך היא זולה משמעותית מפתרונות אחרים שקיימים בשוק שמבוססים על סולר, גז או גופים חשמליים.

אנו מייצרים, מייבאים ומתקינים מגוון רחב של משאבות חום לבריכה, שמתאימים לבריכות בכל גודל. כל המוצרים שלנו מבוססים על טכנולוגיה מתקדמת ומוכחת, ופועלים לפי כל התקנים הנדרשים. נשמע לכם מעניין? רוצים עוד מידע על משאבת חום לבריכה? מוזמנים ליצור איתנו קשר ונשמח לייעץ לכם.

דברו איתנו על הפרוייקט שלכם

דילוג לתוכן