קולטים לדוד שמש

דוד השמש שלכם לא מחמם? צריכים קולט חדש?

מערכת חימום המים באמצעות קרני השמש כוללת בין היתר את דוד השמש ואת מערכת הקולטים. מערכת קולטים לדוד שמש עשויה מפח מגולוון ויציקת פוליאוריטן קשיחה. קולט השמש מבצע למעשה אגירה של אנרגיית האור ויצירת אנרגיית חום לחימום המים בדוד השמש. את קולטי דוד השמש יש להתקין לכיוון דרום במטרה שיספגו את האור של שעות הצהריים. צבע הקולט יהיה תמיד שחור במטרה שאור השמש יבלע אל תוך הקולט. צינור הנחושת שנמצא בתוך הקולט מעביר את המים החמים אל תוך דוד השמש שלכם.

קולטי שמש איכותיים תוצרת ישראל

קולטי שמש באיכות נמוכה יספקו מענה חסר לחימום מים למבנים, בין אם זה לצורך תעשייתי ובין אם זה לצורכי שימוש אישי של האנשים הגרים במבנה. קולט שמש צריך לעמוד בסטנדרטים גבוהים במיוחד ומומלץ להזמין קולט העומד בכל התקנים הנדרשים. לקולט בדרך כלל תהיה צנרת העשויה מנחושת כאמור המובילה את המים לדוד ופח קליטה בעובי של 0.2 מ”מ. בנוסף לכך, יהיה לקולט בידוד פוליאוריתן מוקצף שעליו יהיה כיסוי של רדיד אלומיניום. ישנן תקנות ברורות לייצור קולטי שמש ולכן עמידה בהם מבטיחה לכם לקבל מוצר באיכות גבוהה במיוחד שישמש אתכם לשנים רבות.

שימוש בקולטים במערכת סולארית

מהי מערכת סולארית לחימום מים לדירות בבניינים משותפים? היום אפשר לראות יותר ויותר מערכות סולאריות על גגות בניינים ובתים עם דוד המותקן בתוך המבנה עצמו והן שונות מהמערכות הישנות אשר היו מורכבות לכל דירה בנפרד. מערכת עם קולטים לדוד שמש בבתים משותפים יכולה להיות מורכבת עם מספר קולטים על גבי גג של בניין ובכל דירה בנפרד יש דוד שמש. כך למעשה קולטי השמש מחממים את מים לכל הדיירים בבניין ולא לדירה אחת. זוהי מערכת סגורה המספקת פתרון יעיל ונוח יותר לתחזוקה בטווח הארוך וניתן להזמין אותה כאן באתר.

תכנון וייצור קולטים לדוד שמש

להזמנה של קולטים לדוד שמש לבית או לבית העסק שלכם, צרו קשר עם חברת אורן ציוד חימום בע”מ המתמחה בתכנון וייצור של דודי שמש וקולטים סולאריים באיכות גבוהה במיוחד. צוות החברה זמין עבורכם דרך מספר הטלפון המופיע באתר והוא ישמח לספק לכם את מוצר איכותי וברמה גבוהה.!

דברו איתנו על הפרוייקט שלכם

דילוג לתוכן