תנור הסקה וחימום מים לשוק הפרטי

רוצים להתקין תנורי הסקה יונקרס בבית שלכם?

אם יצא לכם לשמוע על מערכת יונקרס לחימום הבית, כדאי לכם להכיר את היתרונות של המערכת הנחשבת לאחת המערכות המהירות ביותר לחימום מי צריכה וחימום חדרי הבית. השימוש בתנורי הסקה יונקרס מהווה פתרון יעיל לחימום כל חדרי הבית בשימוש חסכוני של גז. ניתן לחמם חדרים שונים בבית באמצעות גז וכך לחסוך בחשמל. החימום של המים במערכת יונקרס מתרחש באופן מידי בשונה מכל מערכת הסקה אחרת. למעשה, כבר לאחר מספר דקות בלבד ההסקה שלכם תעבוד ותוכלו להנות גם ממים חמים לשימוש בבית. את המערכות הללו ניתן להתקין גם בבניינים משותפים ולחסוך בצורה כזו לכל בעלי הדירות והדיירים את צריכת החשמל בתקופת החורף.

היתרון של תנורי הסקה משולבים

במקום לחמם את המים המשמשים לצריכה בבית שלכם באופן נפרד מחימום הבית, ניתן לשלב בין שניהם באמצעות שימוש והפעלה של תנורי הסקה משולבים. רוב הפתרונות לחימום הבית הקיימים היום בשוק נחשבים לזוללי חשמל או כיעילים פחות במקומות קרים באזורים שונים בארץ. גם הפתרונות הנחשבים ליחסית חסכוניים מייבשים את האוויר בחדר ויוצרים תנאים לא נעימים לשינה. מערכת הסקה המחממת גם את מי הצריכה בבית ומשתמשת בגז לצורך פעולת החימום היא המשתלמת ביותר הקיימת היום ומספקת חימום אחיד לכל החדר.

תנורים להסקה וחימום מים

אם אתם רוצים לחמם את הבית שלכם בצורה יעילה בתקופת החורף, חשוב שתבדקו את האופציות הקיימות היום ותוותרו על הפתרונות הפשוטים יותר של מזגנים המייבשים את האוויר או תנורי ספירלה היכולים להיות מסוכנים לכם או לילדים במקרים של תקלות או השארת תנור חימום דולק. השימוש בתנורים להסקה וחימום מים זהו פתרון חסכוני לכל ימות השנה ובעיקר בחורף והתחזוקה שלהם היא יחסית זולה ביחס למערכות הסקה אחרות.

חברה לייצור תנורי הסקה יונקרס

רוצים לדעת עוד על היתרונות של תנורי הסקה יונקרס הפועלים על גז? מעוניינים לקבל הצעת מחיר לייצור והתקנה של מערכת משולבת לחימום הבית והמים? זה הזמן לפנות לחברת אורן ציוד חימום בע”מ הפועלת בתחום כבר למעלה מ-8 עשורים ברציפות ומייצרת מגוון מערכות מתקדמות לחימום מי צריכה וחימום חדרי הבית בצורה חסכונית ובטיחותית.

דברו איתנו על הפרוייקט שלכם

דילוג לתוכן